رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

اعلام نرخ مصوب سرویس مدارس در کرمانشاه 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ مصوبه سرویس مدارس در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 23 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رضا دوستی امروز (دوم مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های متعدد نهایتاً نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان مصوب شد.
 
وی افزود: هزینه خودرو سواری تا پنج کیلومتر هفت میلیون و ۵۷۰ هزار ریال و به ازای هر کیلومتر به بالا ۶۹۰ هزار ریال مصوب شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری استان کرمانشاه تصریح کرد: خودروی پنج میلیون و یکصد هزار ریال و به ازای هر کیلومتر به بالا ۵۵۰ هزار ریال مصوب شده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین سرویس مدارس با خودرو مینی‌بوس سه میلیون و ۸۰۰هزار ریال بوده و به ازای هر کیلومتر به بالا ۴۲ هزار تومان مصوب شده است.
 
دوستی تاکید کرد: کیلومتر بر حسب رفت و برگشت و نظارت بر این نرخ‌نامه بر عهده آموزش و پرورش و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر بوده و چنانچه والدین دانش‌آموزان شکایتی داشته باشند باید در ابتدا شکایت خود را به مدیر ارائه داده که با درخواست مدیر مدرسه با تشکیل کارگروه نظارتی در محل مدرسه مربوطه به شکایات واصله رسیدگی خواهد شد.
 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برخورد با مشکلات مربوط به سرویس مدارس با شماره ۳۸۲۵۷۹۱۰ برای رسیدگی به شکایات تماس بگیرید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار